سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های اصلی خریدآپارتمان در شیشلی استانبول

ویژگی های اصلی خریدآپارتمان در شیشلی استانبول

  • تهوی? هوا
  • بالکن
  • کافه
  • گرمایش مرکزی
  • مهد کودک
  • کنترل دما
  • خدمات نظافت
  • پنجر? دوجداره
  • امکانات
  • آشپزخان? مجهز

 

توضیحات ملک برای خرید در شیشلی استانبول

ترک گشت مفتخر است که این مجموعه از آپارتمان های لوکس را در استانبول پیش فروش نماید. این مجموعه در مرکز شهر و در منطق? شیشلی و نزدیک به تمام مراکز دیدنی قسمت اروپایی شهر قرار دارد.

m3_zzv6.jpg

این پروژه در محل? بومونتی انجام می شود که یکی از به روزترین محله های استانبول برای زندگی و گشت و گذار است. خیابان های پرزرق و برق، شب های زنده، رستوران های بسیار عالی، وجود مراکز خرید و نزدیک بودن آن به تمام مکان های دیدنی استانبول از جلمه قصر دلما باغچه، موز? آتاتورک و بسیاری دیگر، از جاذبه های این محل است.

 خرید خانه در استانبول این محل تا میدان تکسیم حدود 3.8 کیلومتر و تا سواحل بسفروس تنها 2 کیلومتر فاصله دارد و به دلیل واقع شدن در مرکز شهر و اهمیت آن برای کارمندان عالی رتبه و توریست ها، محلی خوب برای سرمایه گذاری به حساب می آید. با استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی می توان به راحتی و ظرف 30 تا 35 دقیقه به فرودگاه جدید استانبول رسید.

قیمت ملک در بومونتی بسیار بالاست، زیرا در مرکز شهر قرار دارد. اما اگر قصد سرمایه گذاری در املاک استانبول را دارید، این قیمت بالا در اجاره خانه خودش را نشان می دهد و در درازمدت رشد زیادی خواهد داشت.

 

محل مجموعه و جزئیات خرید آپارتمان در شیشلی استانبول

خرید آپارتمان در استانبول این مجموعه آپارتمان لوکس که پیش فروش می شود، در شیشلی و در نزدیکی بومونتی هیلتون استانبول و چندین هتل لاکچری دیگر، در حال ساخت است. تا میدان معروف تکسیم 5 دقیقه، تا سواحل بسفروس 2 تا 3 دقیقه و حدود 10 تا 12 دقیقه تا محل تاریخی سلطان احمد فاصله است.

با خریدآپارتمان در شیشلی استانبول این ناحیه در مرکز شهر از امکانات محلی بسیاری برخوردار است، برخی از این امکانات با پای پیاده و برخی دیگر با یک رانندگی کوتاه در دسترس است. از جمل? آنها می توان به موزه ها، بیمارستان های خصوصی و دولتی، مدرسه برای تمام سنین، مراکز خرید، بار، رستوران، کافه غیره اشاره کرد.

قیمت اجاره خانه در استانبول  تا بزرگراه E-5 تنها 5 دقیقه فاصله است و نزدیکترین ایستگاه مترو در فاصل? کوتاهی قرار دارد و دسترسی به تمام نقاط شهر و قسمت های اروپایی و آسیایی را آسان می کنند.

ساخت و ساز در زمینی به مساحت 18000 مترمربع و توسط سازنده ای مورد اعتماد در استانبول انجام می شود. وی اطمینان می دهد که تمامی قوانین و آیین نامه های دولتی ساختمان در مورد زلزله، آتش سوزی و ایمنی گاز رعایت شده و عایق گرما و صدا در دیوارها و کف اجرا شود.

این مجتمع متشکل از یک برج مسکونی است که 39 طبقه دارد و 638 آپارتمان در آن وجود دارد و هر یک از 1 تا 4 اتاق خواب دارند. یک بلوک کوچک اداری نیز دارد و بلوک سوم آن فضای لازم برای یک هتل 5 ستاره و 18 واحد تجاری را فراهم می کند که تبدیل به فروشگاه، رستوران و غیره می شود. هم? این ساختمان ها در ابتدای ژوئن 2021 تحویل داده می شود.

پس از تکمیل این پروژه ساکنین آن از امکانات محلی زیر برخوردار خواهند شد:

  • باغچه های سرسبز با حوضچه های تزئینی و آب نما
  • یک استخر بزرگ روباز و تراس حمام آفتاب
  • استخر سرپوشید? گرم
  • مرکز اسپا به همراه سونا و حمام ترکی و غیره
  • یک مرکز/باشگاه تناسب اندام
  • محل بازی کودکان
  • اتاق جلسات
  • خدمات پذیرش و نظافت
  • پارکینگ گاراژ
  • مسیر پیاده روی
  • آسانسور برای تمام طبقات

 

برای آرامش خاطر شما عزیزان تمامی این فضاها با دوربین های مداربسته و خدمات امنیتی به صورت 24 ساعته حفاظت می شود.

 

 

واحدهای موجود و محدود? قیمت خرید ملک در استانبول

آپارتمان های 1 خوابه 69 مترمربع قیمت از 436000 دلار آمریکا

آپارتمان های 2 خوابه 118 مترمربع قیمت از 607000 دلار آمریکا

 

 

 

تخفیف در پرداخت نقدی یا اقساط ماهانه بدون سود

اجاره خانه در استانبول خریداران نقدی می توانند از تخفیف 10 درصدی بر روی قیمت های بالا برخوردار شوند. اگر به دنبال خرید اقساطی هستید، می توانید با 50% پیش پرداخت و اقساط مساوی 24 ماهه بدون سود، خرید خود را انجام دهید.

توجه داشته باشید که تعداد کمی از واحدها در بلوک تکمیل شد? اول موجود است که تنها با پرداخت نقدی قابل خرید است:

آپارتمان های 1 خوابه 72 تا 151 مترمربع قیمت از 343000 تا 896000 دلار آمریکا

آپارتمان های 2 خوابه 112 تا 171 مترمربع قیمت از 555000 تا 1113000 دلار آمریکا

 

طراحی آپارتمان های لوکس در شیشلی

آپارتمان ها معماری متفاوتی دارند و طراحی فضاهای نشیمنن روباز، باغچه های خصوصی، بالکن ها و تراس های بزرگ دارای ویوی دریای بسفروس،فرق دارد. هم? فضاها از لابی پذیرش قابل دسترس هستند و از طریق راه پله و آسانسورها می توان به هر 39 طبقه دسترسی داشت.

درب های فولادی آپارتمان ها از طریق آیفون تصویری به درب ورودی لابی وصل می شود.

آپارتمان ها به گاز طبیعی متصل می شوند و سوخت گرمایش مرکزی از این طریق تأمین می شود. همچنین واحدها مجهز به سیستم تهوی? هوا و سیستم تنظیم دما و جدیدترین مدل سیستم هوشمند خانگی هستند که این امکان را می دهد تا از هر نقطه ای از دنیا و از طریق اینترنت بتوانید بر خان? خود نظارت داشته باشید، دما را تنظیم کنید، پرده ها را بکشید یا امنیت آن را بررسی کنید.

با خریدآپارتمان در شیشلی استانبول هر اتاق دارای نور طبیعی فراوانی است که از پنجره ها و درب های دوجدار? قدی پاسیو تأمین می شوند و هم? آنها ویویی بی نظیر از شهر و دریا دارند. همچنین واحدها دارای نورپردازی در شب هستند که توسط LEDهای مخفی و نورافکن های قابل تنظیم، فراهم می شود.

کف واحدها ترکیبی از سرامیک در آشپزخانه و راهروها و لمینیت گرم در نشیمن و اتاق خواب ها کار می شود.

در حمام ها از جدیدترین لوازم بهداشتی استفاده شده و از کف تا سقف کاشی کاری می شود.

این آپارتمان های لوکس تمامی انتظارات شما را برآورده خواهند کرد. برای تفریح، برای سفرهای کاری و زندگی دائمی با خانواده عالی هستند و انتخابی منحصربه فرد برای سرمایه گذاری در استانبول محسوب می شوند. این مجموعه در مرکز شهر و محلی باپرستیژ قرار دارد و امکانات محلی آن بسیار زیاد است. همچنین نزدیک به مناطق دیدنی معروف است و دسترسی خوبی به تمام مناطق شهر و فرودگاه دارد. همچنین خانه های آن ویویی عالی به دریای بسفروس و چراغ های شهر در شب دارند.

 

برای خرید خانه در شیشلی استانبول و دریافت جزئیات بیشتر، گرفتن قیمت و اطلاع از موجودی آپارتمان ها همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاوران املاک باتجربه، به سؤالات شما در مورد املاک ترکیه پاسخ داده و توصیه های لازم و میزان اجاره بها را در اختیار شما قرار می دهند و در تمامی مراحل خرید ملک در ترکیه شما را راهنمایی می کنند و در خرید لوازم منزل جدیدتان نیز به شما کمک می کنند.